ראה"מ לשר החוץ המלאווי: "מייחס חשיבות עצומה ליחסים עם מדינות אפריקה"

איתי גדסי No Comments on ראה"מ לשר החוץ המלאווי: "מייחס חשיבות עצומה ליחסים עם מדינות אפריקה"

על רקע הכרזת מלאווי על פתיחת השגרירות בירושלים, נפגש ראה"מ עם שר החוץ המלאווי בלשכתו ובירך אותו על ההחלטה ההיסטורית, ראה"מ אמר על היחסים המתהדקים עם מדינות אפריקה, "רק לאחרונה כוננו יחסים עם סודאן ועם צ'אד. זה מצטרף למאמץ שלנו באפריקה, זהו מאמץ גדול"

צילום: לעמ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הכרזת מלאווי על פתיחת השגרירות בירושלים, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם שר החוץ של מלאווי בירושלים

רה"מ נתניהו אמר לשר החוץ בפתח הפגישה: "זהו יום גדול, בזכות ההחלטה שלכם להעביר את השגרירות לירושלים, שהיא בירתנו הנצחית מימי דוד המלך. לכן, אנו מקבלים אותך בברכה כידיד, אנו מקבלים בברכה את מלאווי כידידים. תמיד היו לנו יחסים מצוינים והם יהיו טובים אף יותר".

נתניהו סיפר "הייתי באפריקה חמש פעמים כראש ממשלה. קודם לכן, במשך עשרים שנים ויותר, לא היו ביקורים. לכן אתה מבין שאני מייחס חשיבות עצומה ליחסים שלנו עם מדינות אפריקניות, עם המדינה שלך גם כן".

נתניהו הזכיר את ההתפתחות המדינית הדרמטית באפריקה, "רק לאחרונה כוננו יחסים עם סודאן ועם צ'אד. זה מצטרף למאמץ שלנו באפריקה, זהו מאמץ גדול. אנו מצפים לחזק את היחסים בין ישראל למלאווי בחקלאות, בבריאות, בהגנת סייבר, בכל תחום שמתאים לשיתוף פעולה".

בסיום דבריו מסר ראש הממשלה, "אני מקבל אותך בברכה ברוח זו של שיתוף פעולה וידידות. ברוך הבא. אנא מסור את ברכותיי החמות לנשיא. אני מצפה לראותו כאן, בשגרירות של מלאווי בירושלים. אנחנו אומרים: ל"שנה הבאה בירושלים".



0 תגובות